C L O U D ;
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
SETIA HUJUNG NYAWA
Monday 11 February 2013 • 19:29 • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM WBT .

hey hey ! please tgk title tu balik ? drama yang best gilaa sampai duduk depan tv pun tak nak berganjak tahuu , hee . before that , I wanna to say a big thanks to little girl , AIFAA MUSTAPA ! Yayay , my blog dah semakin cantik cumel dah neh . tu yang tak sabar nak update tahuu.. nak tunggu aku hias sendiri , berjanggut rasanya , haha . LOL ! Okay , even drama neh dah habis pun , aku tetap nak update jugakk . Setiap Isnin sampai Khamis mesti kami dah depan tv dah . pukul 7 kay ! Not include Abah sebab org laki mana tengok citer cemni . hehehe . By the way , cerita neh sbenarnya diadaptasi dari novel . Samapaikan Mama aku cari novel neh di merata rata kedai buku , pun tak dapat . BEST SELLER ! Huwaaa , kita desperate nak baca tahu , even menonton citer lagi best , kan ?


Tuh diaa ! eee , excited excited . haha . nanti ada jual , aku nak rembat ! beli okay ? kekeke :)


Aku dah jadi tukang promo dah neh . hakhak . Dengar kata cerita neh dapat meraih 4JUTA penonton ! Eh mana taknya , dah cerita best gegila , rugi lah kalau tak tengok , kan ? Tengok , barisan pelakon dia pun handsome handsome cantik cantik weyy :D ada NELYDIA SENROSE , AMAR ASYRAF , RAJA EMA , ZILA BAKARIN , HAIRUL AZREEN , and so on lahh .. hehe . dah lah aku jumpa gambar dorang kat GOOGLE tuh sweet sweet semuanya . huuu , melting tahu ! Nah , tengok lagi sekali even aku tahu dah ramai tengok kan , kan ><

ZAIN HAKIMI AND ERSALINA IMANI :)

Dorang sweet sebenarnya dalam citer neh . Mula mula je gaduh . Ala biasa lerr , jap agi sweet lah tuu ...
Izleen minat gegila dengan AMAR ASYRAF dia neh . Aku ? Aku minat gak tapi tak leh lawan dengan minat aku dengan KAK BEDAH HOK ALOH . wakakaka . NO SHARING ! Kejamm ahh . bia lerrr . hewhew :P Aku suka ngatt tengok dua orang neh . Haihh , nanti nak sweet cemni jugak boleh ? Nanti kahwin laa . Haih , tumbokk kang !


Part yang paling CUTE ! weee . jealous tau tau tau ... akak Nely neh cantik oh . KELANTAN ! haaa , omeii ... dah kenapa Zain buat muka cemtu ? takyah nak sweet sangat boleh ? MELTING kitee ...


LOOK ! ade pakwe kitee laa . hee :) HAIRUL AZREEN ! jyeahh ! Aku rindu nak tengok sticky pads yang kalerkaler yang dia kasi dekat EL . All those cute little things . #omeiiangat . kekeke , untung EL .


Alololo . Hadi buat muka kesian ke ? hehe , watak jahat dia dengan Eliza menjadii weyy . Geram aku dengan dia dalam citer neh . Syok kat EL punya pasal lah neh , kan kan ? haahaa , keep calm . cerita je punn :)


wuwuwuwu :) kalau aku tarraaaa ! ini diaa mamat hensem guwa ! CAPTAIN HAIRUL AZREEN :)
Kalau dia on screen , memang tak boleh blah ! kemaruk ke apa ? TABIK HORMAT ! Kalau Fear Factor Selebriti Malaysia neh , memang yang ulangan pun aku tengok berkali kali hanya dengan 1 alasan . Aku nak tengok KAK BEDAH aku neh . kahakahkah
Izleen , kalau dia tengok aku siap siap nak keluar , pakai cantik cantik , aceceh ! Haa , mulalah dia kata cenggini , #omeiiangat . Hok Aloh , ade benda lettew . Perli aku rasanya . Tumbok kang ! Dah kakak dia neh minat gegila dgn HAIRUL . Padan muka .*gelak then buat tak tahuuu XD



EL dalam dilema gaknya tuh . Kalau aku , hmm .. Ikram kot . Hok aloh . hahaha . tapi kalau duadua camner? Buleh ? NO NO NO . EL pilih Zain , youuu . Tapi , Ikram ? Haa , tu lah yang dikatakan SETIA HUJUNG NYAWA ! Ikram lah yang setia hujung nyawa dan tak pilih perempuan lain .Hanya EL di hati . Wahh , hebat lahh ! #TABIK HORMAT .



Gambar neh yang paling kelakar k . kelakar ! EL sanggup buat muka gelap cemtu semata mata nak jumpa dgn Zain sebab Mummy Zain tak kasi EL jumpa dah dgn anaknya . Lucu weyy masa part dorang tuh . Hahaha , aku dengan adik adik aku gelak sampai golek golek .*tipuuu , booo .. gelak biasa je lahh :D

Lagu dia yang buat aku nak dengar selalu . SETIA HUJUNG NYAWA . Lirik dia , kena sangat dengan jalan ceritaa ... perrgghhh . Aku bagi korang tengok gambar gambar je lah yee ... *saya pengawas di sini . Jangan melting dengan abg captain kita tau ! Janji ?

















Okayy , banyak gegila dah gambar . So , how ? Sweet kan , kan ? Melting lettew ! Hehehe , Okay , setakat nie dulu ... TAKE CARE CAPTAIN !









PASTFUTURE
MY WORDS;
I love to do what every girls do . It is snap . Yeah, collecting photos with every types of face wanna make me laugh and it have its own story bout the pic :)

GIVE ME YOUR WORDS;



BE MINE;



BLOG ARCHIVE;

  • Result SPM2012 .
  • Just A Visit .
  • Kebosanan Melanda .
  • BACK TO SCHOOL . 2013 .
  • Langit tak selamanya cerah .
  • I Knew The Reasons Why I Have U
  • NOT THE LAST ONE ...
  • Yg Indah Itu Kenangan
  • HAPPY BIRTHDAY TO MY LIL SIS :)
  • Gift for a friend