C L O U D ;
ABOUT ENTRY TWITER FACEBOOK
Rindu USM
Sunday 16 February 2014 • 05:22 • 0 comments
Assalamualaikum wbt.

Dah lama sangat en aku tak update. Nak kata sibuk gilos tak de lah tapi aku baru je habis berperang dengan final exam untuk sem 1 hari tu. A little bit busy la ngeh (padahal ada je dok tengah online) KAH !!  Jadi ko takyah pikir lepas exam nak buat apa sebab cuti yang ada sebulan tau! Sebulan kejap je tapi ore Kelate oyak nok bulih ko perabih tu jenuh la jugok tk tahu nk buat gapo ( tu dia tubik doh bahasa Kelate ku ngaw ) hahahah! Ok aku tak tipu beb memang boring kalau tak tahu nak isi apa cuti sem nih! Haaa tapi banyak je yang aku nak buat siap list dah dalam kepala nih nak buat apa :D Lepas habis cuti , masuk sem  2 and akan keluar la result sem 1 ku wuhuuu doakan aku tau ;) *kenyit mata sket :p

And Alhamdulillah all praise be to Allah SWT, He made my dream comes true! This is so priceless yaa I tell you. Huuhuuu really worth it J Moga sem depan lebih rajin dan fokus lagi . Sudah tentu sem 2 bakal ada banyak perbezaan hmm I mean suasana dalam kuliah , perasaan nak terjah café (ehh) etc etc sebab kali ni kitorang dah bertiga ye laa sebelum ni berlima (without Izzati & Iera) sedihh ouh :( Yang pasti dah takde nk riuuh riuh macam hari raya dah nanti . Bukan nak kata bila dok bertiga ni tak riuh, tapi ye laa sunyi gak laa bila dok teringat kenangan hak lepaihh aduhh… *selalu berebut je nak beli kulat goreng ngan Iera* siap ada lagi tau hahahaa ok yang ni tak boleh blah KULAT KULAT KULAT

Tahun lepas seriously aku takde azam yang specific sangat sebab masa tu cuti hahaha (lepas SPM) . Nak buat azam apa dowh aku pun tak tahuu kakaka sebab tu main main je .. Nak pi belajar baru best nak cipta azam berjela-jela kannnn . Ok since minggu depan semester dah nak bermula , so aku dah ada azam baruu (ala-ala baru nak masuk tahun baru la pulak enn) . Apa yang aku tahu, aku nak baiki balik apa yang silap sejak tahun lepas. Kira nak beruah la ni bah hihi. Nak DL kena berubah oii sebab DL tak dating ngan sendiri amekaw! Kalau masa orang dok present aku buat buat tengok je, (sebab boring) hahaha! Kali ni aku kena tengok dan paham betul betul sebab yang orang duk present kat depan tu laa yang masuk exam nyer! Hentuk kepala ngan tukul baru tau! Tapi takde lah sampai aku buat tak hirau je masa dorang tengah present , kalau yang interesting tu aku join gak lah ececeh ajet ajet berminat ngan topic dorang hihi. Apa-apa pun, sem depan mesti lebih aktif , insyaAllah :’)

Pastu kalau boleh aku dah taknak main sana main sini dah . Laghaa ore kato! Laghaa jah banyok, kijo tok siap emm amekaw! INGAT DL , DL ! SEBAB STUDENT SINI BIJAK BIJAK OII TAKUT AKU. Haaa, aku  nak citer sikit.. apa yang best bila belajar di uni ni hihii (uni lain pun best jugak ok) .First, surrounding mesti tip top kalau tak mau main je keje. Best gak lah duk sini sebab semua orang macam waahh I’m so inspired by you hahaha! (biar berlainan kos pun) LOL . Ok, memang best sebab bila kita tengook orang Melayu ke, Cina ke , India ke bila tengok dorang bersungguh-sungguh study, buat event etc etc…. rasa macam waahh I can do too! (ok jakun sebab dulu sekolah aku satu kaum je). Takpe, yang penting kite semangat :D Patutlaa teacher aku dulu dok tanya cenni kalau kitorang malas nak study “awok toksey try uni life ko?” tudiooww terus imagine uni life tu cemana hihi! Thank You tec, sekarang saya dah rasa apa yang tec rasa :’)best angattt J

Bila dok uni, kolej, mana-mana lah, yang penting ingat mak ayah , adik-adik kat rumah. Sejauh & sedekat mana pun ko pergi belajar , jenguk lah mereka jangan sampai mak ayah ko cakap ko tak ingat mereka. We are here bcs of them, bcs of their dua , may Allahh bless them <3 Telefon lah dorang selalu, tanya khabar (dah makan ke belum, sihat ke, buat apa) pandai-pandai lah korang bermanja biarlah kalau kredit or bil telefon melambung pun. Amboi, bergayut dengan makwe/pakwe boleh, telefon mak ayah takkan tak boleh pulak. Boleh , takkan tak boleh kannn ? Ni pun pesanan untuk diri sendiri gak J Semoga kita semua menjadi anak-anak yang soleh dan solehah . Jangan lupa doakan untuk mak ayah setiap hari tau! Nanti rezeki pun murah :D

Sekian dulu, I wish all the best for all student nursing to survive for this new semester! GOOD LUCK!


PASTFUTURE
MY WORDS;
I love to do what every girls do . It is snap . Yeah, collecting photos with every types of face wanna make me laugh and it have its own story bout the pic :)

GIVE ME YOUR WORDS;



BE MINE;



BLOG ARCHIVE;

  •  “Only once in your life, I truly believe, yo...
  • Rock On My Days in USM
  • Alhamdulillah !
  • We're not broken , just bent :)
  • HAPPY BIRTHDAY SURAYAFAUZI :)
  • SETIA HUJUNG NYAWA
  • Result SPM2012 .
  • Just A Visit .
  • Kebosanan Melanda .
  • BACK TO SCHOOL . 2013 .